Úplně jednoduše řečeno, klíčové slovo je to, co píšete do vyhledávače na Google, Seznamu, či jinému vyhledávači. například: „Tvorba webových stránek Praha“.
S klíčovými slovy pracují především PPC reklamy. Jednotlivé PPC reklamy se nastavují na určitá klíčová slova, díky čemu můžete ukazovat reklamy přesně těm lidem, kteří toto téma vyhledávají.
Klíčové slovo může být úplně cokoliv: „dovolená v africe“, „vozy na prodej“, „meditace“ atd...
Organická návštěvnost je neplacená návštěvnost webu z vyhledávačů. Tento typ návštěv přichází na web kliknutím na přirozený a neplacený výsledek vyhledávání ve vyhledávači.
V praxi to znamená,
že například vyhledáte "Tvorba webových stránek Praha", zobrazí se Vám výsledky vyhledávání, Vy kliknete na jeden z odkazů, který se Vám líbí nejvíce a tím se stáváte organickým návštěvníkem webu, na který jste se dostali z vyhledávání.
Když tvoříte, nebo upravujete své webové stránky, určitě dbejte na to, aby byl Váš text napsán s důrazem na klíčová slova, pod kterými byste byli rádi, aby Vás návštěvníci vyhledávali. Klíčová
slova je potřeba vybírat rozumně a využívat je v rozumné míře, nikoliv hodně, ale naopak zase nikoliv málo.
9 let zkušeností 133 dokončených projektů desetitisíce hodin vývoje